Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Певна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Певна С. Є. 
Студент як суб'єкт освітньої діяльності [Електронний ресурс] / С. Є. Певна. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.144 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Певна С. Є. 
Основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб’єктної позиції студентів [Електронний ресурс] / С. Є. Певна // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_7
Розглянуто основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб'єктної позиції студентів. Висвітлено 3 підходи до навчання англійської мови: комунікативний, інтенсивний та лінгвокультурологічний. В результаті проведеного дослідження виявлено переваги та недоліки всіх 3-х методик, унаслідок чого зроблено висновок, що для досягнення мети формування суб'єктної позиції студентів засобами англійської мови неможливо зупинити свій вибір на будь-якій із цих методик (підходів), а треба вибірково, комбіновано та гармонійно використовувати окремі елементи кожної з них залежно від ситуації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.305 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Певна С. Є. 
Основні підходи до формування суб’єктної позиції особистості в освітньому процесі [Електронний ресурс] / С. Є. Певна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 137-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.895 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Певна С. Є. 
Суб’єктний простір саморозвитку особистості [Електронний ресурс] / С. Є. Певна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(7). - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(7)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.615 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Певна С. В. 
Становлення та еволюція теоретичних уявлень про суб'єкт [Електронний ресурс] / С. В. Певна // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 63. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_63_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.628 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Певна С. Є. 
Студент як суб’єкт освіти: сутність та особливості [Електронний ресурс] / С. Є. Певна // Наука і освіта. - 2015. - № 6. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_6_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.275 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського